spot_imgspot_img
AcasăAdministrațieEmoții pentru angajații Primăriei Bistrița. Auditul se va lăsa cu plecări
spot_img

Articole noi

Emoții pentru angajații Primăriei Bistrița. Auditul se va lăsa cu plecări

Cei care lucrează în cadrul Primăriei orașului și nu demonstrează că sunt performanți vor fi puși în situația de a-și căuta alt loc de muncă, asta după ce vor fi obiectul unui audit de personal pe care conducerea administrației publice locale l-a comandat în vederea reorganizării organigramei.

După mai bine de 3 luni de la investirea în funcția de primar al municipiului – reședință de județ, Ioan Turc se află încă în perioadă de adaptare, analiză și discuție cu toți cei implicați în funcționarea actului administrativ. Acesta a declarat la Radio Someș, că analizează atât felul în care se desfășoară proiectele aflate în derulate – studiile de fezabilitate, lucrările existente -, cât și modul în care funcționează primăria din punct de vedere al statului de funcții, al oamenilor. Am încercat să îmi fac o părere corectă, urmează un audit de personal, contractul va fi semnat la finalul săptămânii viitoare. La finalul acestuia, vom avea concluzii care ne vor permite să luăm decizii importante în vederea optimizării activității primăriei… încă discut, analizez și încerc să ajungem și la o opinie legată de viitorul buget, chiar dacă încă nu îl avem pe masă,  pentru a ști ce vom face în acest an, cel puțin, a menționat edilul.

Acesta este nemulțumit de faptul că pe parte de resurse umane, la nivelul mai multor direcții există un deficit de specialiști, făcând referire la Direcția Urbanism, Direcția Tehnică, Direcția Integrare Europeană sau Achiziții. Auditul se va face pe 3 componente, personalul este una dintre ele… nu retractez nimic, nu mi-am schimbat opiniile din campanie… sunt convins că PMB nu poate fi o instituție care să acorde asistență socială propriilor angajați, aceasta trebuie să fie o instituție profesionistă în care fiecare angajat să fie bine pregătit, specialist și disponibil, un om corect care să respecte reguli de la cele elementare, cum ar punctualitatea sau atitudinea, până la cele de natură profesională… e adevărat, pe anumite componente e destul de dificil să găsești oameni buni, pentru că oamenii excepționali preferă să lucreze în privat, dar vom găsi soluții astfel încât performerii să vină să lucreze în Primăria Bistrița. Nu am să fac evaluări acum pentru că vom semna un contract cu firma de audit, dar pot spune că avem nevoie de un plus de competență pe direcțiile prin care se asigură dezvoltarea orașului, precum Direcția Tehnică sau Integrarea Europeană pentru că Bistrița trebuie să atragă bani europeni într-un ritm foate susținut, îmi doresc să nu pierdem niciun euro. În domeniul Achizițiilor avem nevoie de specialiști. Numărul lor este mic, iar volumul de muncă este foarte mare și din punct de vedere urbanistic observ cu tristețe că pe acest domeniu de nișă nu avem arhitecți… urmează să dăm drumul la planul urbanistic general – un demers complex, cu atât mai mult îmi doresc să aducem în primărie specialiști, a mai precizat Ioan Turc.

Vorbim despre simplificare, iar modalitatea este comasare pentru ca numărul serviciilor să scadă, și vorbim despre profesioalism. Această radiografie ne va spune care a fost performanța omului pe poziția pe care o ocupă, de cât timp o ocupă…sunt lucruri pe care nu le putem evita… pentru anumite poziții, pe domenii de strictă specialitate, se vor face anagajări, dar această reorganizare va presupune și pierderi. De-a lungul timpului, la primărie s-au făcut tot felul de angajări subiective, în urma auditului, este clar, anumiți oameni vor pleca din primărie, a conchis Edilul.

Procesul de auditare se va derula și pe linia juridică, dar se va realiza și o analiză diagnostic a modului în care se folosește banul public, a anuntat primarul orașului. Accentul se va pune pe personal și, în 3 luni, vom avea date proaspete și interesante.

COMENTARII

Latest Posts

Nu rata