spot_imgspot_img
AcasăAdministrațieConsiliul Local Lechința a aprobat modificarea organigramei și a statului de funcții...
spot_img

Articole noi

Consiliul Local Lechința a aprobat modificarea organigramei și a statului de funcții al primăriei

În cadrul ședinței ordinare a Consiliului Local Lechința, județul Bistrița-Năsăud, a fost adoptată hotărârea privind modificarea organigramei și a statului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului comunei. Decizia vine în urma unei serii de schimbări administrative și a necesității adaptării structurii funcționale la noile realități instituționale și bugetare.

Inițiativa a fost propusă de primarul comunei, Florian Romeo-Daniel, prin proiectul de hotărâre nr. 32/23.04.2025 și a fost susținută de avizele favorabile ale comisiilor de specialitate — juridică, economică și învățământ. De asemenea, modificările s-au realizat în conformitate cu limita de personal aprobată de Instituția Prefectului, în baza prevederilor legale privind finanțele publice locale și salarizarea personalului bugetar.

Printre schimbările operate se numără și aprobarea unor transferuri în aparatul administrativ, inclusiv cea a doamnei Szekely-Veres Kinga-Timea și a doamnei Magda Florina-Lucreția, care vor ocupa noi funcții în cadrul administrației locale.

Hotărârea a fost adoptată cu unanimitate de voturi – 14 „pentru” din 14 consilieri prezenți – reflectând consensul aleșilor locali cu privire la necesitatea modernizării și eficientizării activității aparatului administrativ.

Modificările vor intra în vigoare imediat, urmând ca hotărârea să fie transmisă instituțiilor competente, inclusiv Prefecturii Bistrița-Năsăud, Agenției Naționale a Funcționarilor Publici și compartimentului de resurse umane al Primăriei Lechința.

COMENTARII

Latest Posts

Nu rata