Probabil intelegi ca toate companiile vand aproape acelasi produs ca si concurentii lor. De exemplu, apa imbuteliata purificata este lichida si limpede pentru toata lumea. De fapt, produsul nu este diferit. Deci, de ce unii vand cantitati mai mari de apa decat altii? Raspunsul este cat se poate de simplu – in detrimentul marcii. Dar, asa cum arata practica, un brand nu ar trebui doar sa existe, ci ar trebui sa functioneze. Prin urmare, este mai bine sa incredintezi toata munca de creare brand profesionistilor, si anume agentiei de branding Armeanu.
De ce sa lucrezi cu agentia de branding?
Sarcina principala a unei astfel de agentii este nu numai sa creeze un brand, ci si sa il dezvolte, sa il sustina si sa il imbunatateasca in mod cuprinzator.
Sarcinile agentiei de branding includ, de asemenea: efectuarea de cercetari de piata si analiza a datelor obtinute; elaborarea identitatii corporative a companiei; dezvoltarea portofoliului; crearea unui logo al companiei; furnizarea de indrumari privind promovarea marcii; dezvoltarea strategiei si managementului marcii; rebranding. Specialistii sunt, de asemenea, implicati in branding in cadrul companiei.
Un brand este platforma pe care se construieste succesul in afaceri. Ofera profit garantat prin formarea unei imagini pozitive a companiei, sporind atractivitatea produselor sale, oferindu-le valoare adaugata. Brandingul eficient este procesul de creare a unor marci care evoca un raspuns pozitiv, precum si atasament rational si emotional fata de publicul tinta.
Agentia de branding Armeanu ofera o gama completa de servicii pentru creare brand produse, corporative, financiare – de la formarea unei strategii si idei creative pana la proiectarea spatiilor si realizarea unui site web. Scopul este sa ofere un instrument eficient pentru dezvoltarea afacerii tale.
Brandingul incepe cu cercetarea si analiza publicului tinta, pietei, categoriei, produsului. Folosind metode de cercetare general acceptate si brevetate, se colecteaza, se segmenteaza si se analizeaza date, se stabilesc motivatiile consumatorilor si se identifica ideile cheie de comunicare. Pe viitor, aceste informatii servesc drept baza pe care se construieste strategia de brand.
Urmatorul pas este un audit al marcii, care permite identificarea caracteristicilor pozitive in stilul corporativ si comunicarea pentru a le utiliza atunci cand se alege un vector de dezvoltare. Pe baza informatiilor culese anterior, se dezvolta mai multe ipoteze de pozitionare si, dupa determinarea celei optime, se creaza o platforma de brand. O alta etapa importanta este crearea unei strategii de proiectare. Imaginea marcii este construita pe baza pozitionarii si a strategiei generale de branding. Designerii lucreaza la culori, fonturi, grafica, stil foto si alte componente vizuale.