Primăria comunei Prundu Bârgăului anunță că, în cadrul aparatului administrativ, a fost înființat Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (SPCLEP), cu scopul de a eficientiza procesul de eliberare a cărților de identitate pentru locuitorii comunei.
Deși, conform reglementărilor, serviciile SPCLEP au adresabilitate națională, primarul Doru Crișan dă asigurări că prioritatea o vor avea cetățenii comunei:
„Am înființat acest serviciu pentru a veni în sprijinul comunității noastre. Vreau să îi asigur pe toți locuitorii din Prundu Bârgăului că documentele lor vor fi preluate cu prioritate, pentru ca fiecare să beneficieze rapid și eficient de eliberarea cărților de identitate”, a declarat edilul.
Reprezentanții Primăriei transmit că, pentru orice nelămuriri, cetățenii pot solicita informații direct la sediul instituției, iar instrucțiunile privind documentele necesare pentru eliberarea cărților de identitate sunt puse la dispoziția publicului.
Mai jos regasiți toate informațiile negasare: