spot_imgspot_img
AcasăUncategorizedAvantaje si dezavantaje in conceperea unui brand nou
spot_img

Articole noi

Avantaje si dezavantaje in conceperea unui brand nou

Cand intri in randul antreprenorilor, iti dai seama ca cea mai mare provocare in fata careia te regasesti dupa ce ai un numar oarcare de clienti si dupa ce faci primul profit este sa gasesti modalitati prin care sa iesi in evidenta si sa te diferentiezi de concurenta in asa fel incat publicul larg sa te prefere. O solutie gresita la care apeleaza din pacate multi proprietari de afaceri este sa faca publicitate constant, dar haotic, netargetat.

Desi aceasta solutie poate fi de ajuns si destul de multumitoare pentru un timp, ea nu este cea mai eficienta, pentru ca este mult prea costisitoare, mai ales cand este vorba despre un segment de piata cu un nivel concurential acerb. De aceea o solutie mai inteligenta este sa incepi sa te gandesti la o modalitate de creare brand, o marca care sa iti dea avantajul de a te diferentia net fata de competitorii tai.

Avantajele crearii unui brand

Te-ai intrebat vreodata de ce companiile de succes folosesc un brand? Evident ca acei oameni de afaceri stiu ce fac – beneficiile crearii unui brand sunt multiple nu doar pe termen scurt, ci si pe termen lung:

1. Un brand te scoate din anonimat si te pune o treapta mai sus fata de concurenta. O marca este mai mult decat un simplu cuvant, un nume. O marca identifica nu doar un produs sau serviciu, ci un set de valori transmise publicului, o identitate unica. In momentul in care se creeaza un brand, se creeaza si o pozitionare superioara a companiei.

2. Un brand da incredere si credibilitate clientilor tai.

Oamenii au incredere mai mare in ceea ce cunosc. Un brand puternic inseamna mai multa incredere, pe care oamenii o acorda companiilor care au investit in imaginea lor, fiind semnificativ mai credibile decat companiile care nu ies in evidenta cu nimic.

3. O marca inseamna o recunoastere a calitatii si construirea unei baze de clienti leali.

O marca inseamna o conectiune, o legatura de ordin emotional cu potentialii clienti. Oamenii incep sa se identifice cu valoarea afacerii tale si acest lucru ii fidelizeaza. De aceea te vor prefera in detrimentul celorlalte companii cu oferta asemanatorare.

4. Un brand este un ajutor incontestabil in cresterea vanzarii de produse sau servicii.

Intodeauna brandul este creat intr-un mod care sa capteze atentia publicului-tinta si faptul ca este recunoscut se concretizeaza intr-un impact semnificativ mai mare asupra vanzarilor companiei tale.

5. Un brand te poate ajuta sa iti cresti cota de piata.

Cu cat compania ta are un brand mai cunoscut, cu atat mai mult probabilitatea ridicarii cotei de piata a companiei tale creste.

6. Brandul adauga valoare afacerii tale.

Practica a demonstrat ca acele companii care au marci puternice au mult mai mult succes decat companiile care nu au investit in branding.

7. Crearea unui brand te poate ajuta sa iti cresti profiturile.

In mentalitatea generala este inradacinata ideea ca lucrurile bune costa mai mult decat cele slabe calitativ. Iar acest lucru se traduce intr-un numar mai mare de clienti care sunt dispusi sa plateasca preturi mai mari.

8. Un brand te poate ajuta sa legi parteneriate durabile si puternice.

O companie care are un brand puternic, in care publicul are incredere, are mai multe sanse sa lege noi relatii de afaceri comparativ cu o companie care nu este cunoscuta pentru ca nu are o marca.

Exista si dezavantaje in crearea unui brand nou?

1. In primul rand trebuie sa stii ca a construi un brand poate inseamna costuri senificative. Munca profesionistilor implicati in crearea unei marci are un anumit pret.

2. Construirea unui brand cere timp.

O a doua problema ar fi timpul in care va trebui sa investesti in marca, fara a obtine cresteri imediate ale vanzarilor, mai ales daca o iei de la zero.

3. Construirea unui brand poate implica riscuri Uneori brandurile noi au o priza mai redusa la public. De aceea trebuie intotdeauna sa lucrezi cu profesionisti, pentru a diminua la minim riscurile.

Citeste mai multe informatii pe website-ul nostru.

COMENTARII

Latest Posts

Nu rata