spot_imgspot_img
AcasăUncategorizedServicii de creare brand – succesul afacerii tale
spot_img

Articole noi

Servicii de creare brand – succesul afacerii tale

Un brand este platforma pe care se construieste succesul in afaceri. Ofera profit garantat prin formarea unei imagini pozitive a companiei, sporind atractivitatea produselor sale si oferindu-le valoare adaugata. Brandingul eficient este procesul de creare a unor marci, care evoca un raspuns pozitiv, precum si atasament rational si emotional fata de publicul tinta. Brandingul incepe cu cercetarea si analiza publicului tinta, pietei, categoriei, produsului. Folosind metode de cercetare general acceptate si brevetate, agentia de branding Armeanu, iti ofera servicii de creare brand, segmentand si analizand date. Astfel, se stabilesc motivatiile consumatorilor si se identifica idei cheie de comunicare. Pe viitor, aceste informatii servesc drept baza pe care se construieste strategia de brand.

Urmatorul pas este un audit al marcii, care permite identificarea caracteristicilor pozitive in stilul corporativ si comunicarea, pentru a le utiliza atunci cand se alege un vector de dezvoltare. Pe baza informatiilor culese anterior, agentii de la agentia de branding iti ofera mai multe ipoteze de pozitionare si, dupa determinarea celei optime, se creeaza o platforma de brand.

Crearea unei strategii de proiectare

O alta etapa importanta este crearea unei strategii de proiectare. Imaginea marcii este construita pe baza pozitionarii si a strategiei generale de branding. Designerii lucreaza la culori, fonturi, grafica, stil foto si alte componente vizuale. Rezultatul dezvoltarii cuprinzatoare a unei strategii de marca este un program de dezvoltare care descrie in detaliu actiunile care trebuie intreprinse, pentru a populariza un produs sau serviciu, pentru a imbunatati reputatia companiei si pentru a creste eficienta promovarii.

Serviciul de creare brand inseamna crearea unui titlu si a textelor si aceasta este este una dintre cele mai creative etape ale procesului de creare brand. Nu exista fleacuri in aceasta afacere, asa ca se iau in considerare toate aspectele. Cum va arata numele in scris si cum va suna in conversatie? Are o conotatie negativa in alte limbi? Cat de armonios suna, este usor de pronuntat? La dezvoltarea numelui de brand, sunt luate in considerare atat problemele enumerate, cat si alte  zeci. Urmatoarea etapa este dezvoltarea unui slogan care dezvaluie, completeaza sau generalizeaza imaginea marcii. Textele creative nu sunt mai putin importante. 

Ele reflecta caracterul marcii, vorbesc despre valorile sale, dau tonul comunicarii cu consumatorul. In cele din urma, un alt pas important este dezvoltarea unei legende a marcii. Aceasta este o scurta poveste despre istoria originii, misiunii si filozofiei, scrisa intr-un limbaj accesibil, care provoaca interes sincer si usor de retinut de publicul tinta. Crearea unei identitati corporative este adesea perceputa ca dezvoltarea unei scheme de culori corporative si a unui logo, care sunt utilizate in continuare in proiectarea spatiilor si branding-ul produsului. De fapt, aceasta este o sarcina complexa, a carei solutie corecta va duce la crearea profesionala  a unui brand de calitate. 

Vezi toate proiectele realizate de noi, cat si mai multe informatii despre tot ceea ce inseamna branding pe site-ul nostru!

COMENTARII

Latest Posts

Nu rata