miercuri, martie 22, 2023
Acasă Diverse Vrei sa le asiguri bunastarea angajatilor? Incepe de la crearea mediului potrivit...

Articole noi

Licitație cu suflet, pentru viață!

Gloria ne unește la fiecare meci, iar de data aceasta ne unim pentru viața lui Eduard, un copil de 14 ani diagnosticat...

PSD Bistrița către primarul Municipiului: Ar merita menționate și meritele celor ce au obținut banii europeni”.

PSD Bistrița a postat ieri , pe pagina lor de socializare, faptul că, primarul Ioan Turc într-o postare pe facebook cu privire...

„DESTUPĂTORUL DE MINȚI” Joi, 23 martie, ora 18, la Complexul Muzeal Bistrița – Năsăud

Ion Barbu , "DESTUPĂTORUL DE MINȚI", vine la Muzeu. Haideți să-l întâlniți! Vă garantăm un spectacol extraordinar cu numere de magie de...

Regatta Real Estate – lider în piața imobiliară din România

De 30 de ani, Regatta Real Estate este un jucător important pe piața imobiliară din România. Cu o pasiune pentru imobiliare, inovație...

Vrei sa le asiguri bunastarea angajatilor? Incepe de la crearea mediului potrivit de lucru!

Succesul unei afaceri depinde in mare masura de angajatii acesteia, care isi dau interesul si urmaresc sa ofere cele mai bune performante la locul de munca. Numai ca acest aspect si chiar productivitatea lor sunt influentate de o serie de criterii si beneficii, unele care tin de avantajele financiare, iar altele, de mediul de lucru.

Starea de bine, existenta unui echilibru intre viata profesionala si cea personala, reducerea factorilor de stres si o amenajare eficienta a spatiului de lucru, sunt aspecte care determina bunastarea angajatilor. Astfel ca angajatorii ar trebui sa ia in considerare si aceste aspecte, pe langa remunerarea corecta a serviciilor, pentru a putea atrage talente pe o piata atat de concurentiala cum este piata muncii.

Cum se poate crea mediul potrivit pentru angajati?

Mediul in care angajatii isi desfasoara activitatea profesionala este foarte important, acesta avand un aport si in productivitatea lor. De aceea, angajatorul trebuie sa puna la dispozitia acestora toate instrumentele si echipamentele necesare pentru activitatea respectiva, facilitand si eficientizand astfel sarcinile.

Lumina potrivita si un stil de amenajare placut, dar care sa fie inspirational pentru domeniul de activitate al companiei, sunt numai unele dintre schimbarile care pot fi facute pentru a creste bunastarea si productivitatea angajatilor. 

De asemenea, ordinea, curatenia si o buna organizare a biroului, reprezinta o alta metoda prin care se poate crea mediul profesional propice. Daca pentru organizare se poate apela la diferite solutii, in functie de elementele prezente in birou, de la bibliorafturi sau cutii de arhivare pana la biblioteci si dulapuri, cand vine vorba despre curatenia si igienizarea biroului, recomandat este sa se apelez la serviciile profesionale.

Pe piata exista numeroase solutii pentru curatenie, de la persoane fizice care pot fi angajate special pentru acest post, la roboti de curatenie si chiar firme specializate. Companiile din capitala care doresc sa externalizeze acest serviciu pot alege o firma de curatenie Bucuresti care sa puna la dispozitie un pachet de servicii de curatenie adaptat nevoilor pe care le au, dar si care sa practice un raport calitate-pret avantajos.

Cat de des trebuie curata biroul?

Fiecare angajat este responsabil de ordinea de pe propriul birou, insa curatenia din intregul spatiu de birouri este esentiala pentru productivitatea si sanatatea anagajatilor, motiv pentru care aceasta trebuie sa aiba o anumita periodicitate. Totusi, perioada respectiva poate varia in functie de anumiti factori, cum ar fi specificul activitatii si numarul de angajati.

In timp ce unii angajatori aleg servicii de curatenie de intretinere, curatenie care poate fi realizata zilnic sau saptamanal, altii pot prefera serviciile de curatenie generala, la care apeleaza la intervale mai mari de timp. Indiferent insa de ce fel de pachet de servicii este ales, toti cei care lucreaza in spatiul respectiv se vor bucura de beneficiile serviciilor profesionale: curatenie si igienizare rapida si eficienta.

COMENTARII

Latest Posts

Licitație cu suflet, pentru viață!

Gloria ne unește la fiecare meci, iar de data aceasta ne unim pentru viața lui Eduard, un copil de 14 ani diagnosticat...

PSD Bistrița către primarul Municipiului: Ar merita menționate și meritele celor ce au obținut banii europeni”.

PSD Bistrița a postat ieri , pe pagina lor de socializare, faptul că, primarul Ioan Turc într-o postare pe facebook cu privire...

„DESTUPĂTORUL DE MINȚI” Joi, 23 martie, ora 18, la Complexul Muzeal Bistrița – Năsăud

Ion Barbu , "DESTUPĂTORUL DE MINȚI", vine la Muzeu. Haideți să-l întâlniți! Vă garantăm un spectacol extraordinar cu numere de magie de...

Regatta Real Estate – lider în piața imobiliară din România

De 30 de ani, Regatta Real Estate este un jucător important pe piața imobiliară din România. Cu o pasiune pentru imobiliare, inovație...

Nu rata

Degeaba!

La treizeci și doi de ani de la revolta din 1989, împotriva comunismului (cine o numește revoluție, e analfabet funcțional, pentru ca...

Programul filmelor din perioada 3-9 martie

Rezervări și bilete www.cinemadacia.ro

Complexul Muzeal Bistrița-Năsăud vă invită în data de 7 martie 2023, ora 13.00 la vernisajul expoziţiei cu titlu „Rugăciuni pe sticlă/Fantezii de cristal” ale...

Acesta ne propune atât lucrări care au ca sursă de inspirație poveștile scriitorului italian Mauro Neri din Trentino, cât și o serie...

Copac „smart“ instalat în spațiul de joacă de la Figa.

„Cel mai “smart” mărțișor a sosit azi în orașul nostru! Este vorba despre copacul inteligent instalat la spațiul de joacă amenajat pe...

S-a dat liber la furat!?

Performanța la care a ajuns mafia fiscală în România e de neegalat și bate orice închipuire și orice record în materie de...
COMENTARII
error: CONȚINUTUL DE PE ACEST SITE ESTE PROTEJAT !!